HAHAHAH!

Var inne på en killes blogg och Snälla  roligaste beskrivning!
... Vill inte driva om honom men jag garvar..

OBS! inga fjortisar får besöka min sida och
vill helst prata med någon som kan svenska eller engelska.
Inga utlänningar!! och inga gubbar eller tanter över 40!
man vill ju ha folk i sin ålder,inte sant?=)


gothictjejer är ett stort intresse för mig,anser att dom är coola på sitt sätt=)
inga tjejer behöver vara vältränade för min del..

mitt telenummer ger jag inte ut till alla efter som de är så
många idioter som ringer till mig...om ni är seriösa
så får man väll se..kanske=)



Asså förlåt men jag tycker att han är liteee för rolig?? haha

Kommentarer
Postat av: Tove

hahahahaha, skönaste :P

2010-09-17 @ 23:29:14
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0