drar till tove!

Igår åkte jag, sandra och tove först på en fest i tyresö hos en tjej som hette tove. Det var min barndomsvän towe som ringt dit oss. DEt var sex tjejer och typ lika många killar och tre stycken tove, haha väldigt förvirrande xD Vid elva tiden drog vi till vitabergsparken där det var massor med folk. Vi var där i några timmar sen skulle det tydligen vara nån efterfest i örby, älvsjö så vi följde med några dit. Men den sista pendeln gick klockan två så vi var tvugna att ta den så vi hann inte komma dit innan vi skulle vända, haha onödiga vi var (a)
Idag har jag och tove varit i farsta, jag fixade mina högtalare (skit glad!! :D) och köpte en mascara, hon köpte leggins och present till hennes pappa. Nu har jag precis duschat. Jag rakade benen och skar mig (som vanligt..) så det blöder som fan, går inte att få stopp på det så måste sitta still ett tag fast jag egentligen måste packa.. Om en halvtimme ska jag vara hos tove igen. Jag, ailin, sandra och hanna ska träffas där sen drar vi plus tove till palmyra och äter. Vid nio blir det bio, inception och efter det kanske vi ska träffa en kille och hans kompisar jag har pratat med ;) Vi alla tjejer ska sova hos tove. Ska bli jävligt kul att träffa tjejerna, det var ett tag sen nu! Måste börja packa nu så jag hinner, fast som tur är har jag redan det mesta hos tove :D Aja, hejdå <3

haha, sandra sjunger roligaste texten på den här låten märkte jag och tove igår, fan vad vi skratta åt henne. Så söt sandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0