drar till jensen södra

Idag slutade jag egentligen 12 men var tvungen att sitta kvar i skolan tills två och göra klart ett grupparbete som vi ska ha redovisning på imorn. Dagen har varit ganska lugn, bara suttit och jobbat med det där arbetet ;) Om 20 minuter går min tbana från blåsut. Jag ska åka till ´jensen södra och träffa tessan. Hon slutar klockan fem, sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, får väl se ;)
På torsdag och fredag är jag ledig, våran skola är alltid lediga efter ett case vilket avslutas imorn. Ska bli skit skönt med lite extra helg (a) Jag och några från skolan ska göra något imorn, har inte riktigt bestämt än.. Måste byta om nu, hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0