Dans + Killar = Perfekta Killen <3

Hallu :)

Skoldagen har inte varit nått vidare så jag skiter i att skriva om den!

Iallafall så blev jag på mycket bättre humör när jag kom hem. Då mötte jag min syster som alltid säger så dumma
saker som man bara garvar åt :P Och så såg vi på  Another cinderella story den är faktiskt bra! :P

Iallafall så fick de mig att inse hur mycket jag vill ha en kille som dansar eller åtmistoned kan dansa.

Killar som håller på med dans eller har hållt på med det har en speciell personlighet (det är klart att det finns undantag) men dom är såå min typ :)

Den perfekta killen för MIG är en såån :P
Självklart skulle man vilja uppleva en sån kärleks historia också haha :P
Men det kommer jag nog att göra :)




PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0