Barnens Ö imorn

Imorn ska alla 1:or åka till Barnens Ö och kommer hem på fredag. Vi ska träffas vid tekniska högskolan 10.45 och komemr hem runt tolv, ett tiden på fredag. Jag hoppas det blir kul som när våran klass åkte till möja och lideberg i nian, så jävla roligt vi hade! Nu lär man väl antagligen känna alla lite bättre och så :) Nu måste jag gå och packa vilket jag hatar, glömmer nästan alltid nåt -.- Ska gå och lägga mig tidigt idag så jag är pigg imorn eftersom det antagligen inte blir så mycket sömn!


saknar.. <3


Kommentarer
Postat av: Tove

åååååh, faan vad jag saknar dom tiderna! när vi åkte till möja, liseberg och grejer :(

Vi MÅSTE faktiskt fixa ihop satt dom flesta från klassen gör något tillsammans, typ grilla eller nåt :D



Ha så kul på resan! :) <3

2010-09-01 @ 21:59:26
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0