veckans planer :)

Idag var jag och tessan på gymmet. Det gick bra, känns skönt att komma igång med träningen ;) Just nu sitter jag med svenska essän (?) som ska vara klar på måndag. Vill göra så lite som möjligt i helgen :P Egentligen måste jag plugga på filosofin eftersom vi har prov imorn, men orkar inte. Gör det nog imorn när vi har tre timmars rast :D På svenskan ska vi skriva om meningen med livet, har fastnat lite, hjälp?!

Resten av veckans planer:
Imorn- Ridning, hoppas det blir hoppning igen!!! :D
Fredag- Ska vara med kompisar. Jag och sandra har pratat om att alla gamla årsta barn ska träffas. Vi får väl höra med alla, hoppas verkligen alla kan. Skulle vara skit roligt!
Lördag- Gymma på morgonen, plugga sen fest på kvällen (inte så mycket planerat än)
Söndag- Plugga, gå på teater med familjen plus brorsans tjej sen middag ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0