sömnproblem?

Dom senaste dagarna har jag haft jättesvårt att sova.. Har tänkt på massor av saker som hänt och mår skit dåligt över vissa saker... Det är så jävla jobbigt när man börjar tänka på sånt här precis innan man ska sova för det går verkligen inte att göra de då. Jag låg i måndags och tänkte på allt som hänt under sommaren och tänkte flera gånger: ''varför gjorde jag inte så?!'' Och det är vissa saker jag ångrar som jag inte gjort eller som jag gjort fel. Visst man ska inte tänka så mycket på det som hänt eftersom det inte går att ändra ändå, men det går inte att sluta tänka ''undra vad som hade hänt om jag gjort så''. Idag påvägen hem tänkte jag igenom allt igen och blev irriterad eftersom det egentligen bara är små saker jag tänker på, men för mig känns det ändå på något sätt inte som små saker... Jag saknar sommaren och längtar tbx till skolavslutningen då man hade hela sommaren  framför sig och kunde rätta till de ''felen'' som blev, men tyvärr går itne det... </3

Nu ska jag inte deppa sönder här, ska ta och läsa lite bloggar ist <3


Tänker på en gammal kompis när jag hör den här låten..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack josse :)

2010-10-27 @ 17:02:51
URL: http://priintche.blogg.se/
Postat av: Tove

jag förstår precis vad du menar! blir så för mig också :/ <3

2010-10-27 @ 18:18:14
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0