prov :O

Imorn har jag prov i religion om de 5 världsreligionerna.. Jag har inte pluggat så mycket men hoppas det går bra, har ju gått igenom det tidigare i grundskolan.

Förresten, i fredags hjälpte hanna från min klass mig att färga håret. Det skulle bli brunt typ mörkbrunt men det blev svart XD Haha, fan vad vi garva. Först blev håret svart sen skulle vi (eller ja hon) fylla i mina ögonbryn för dom var så ljusa. Då tar hon svart ögonskugga och missar ögonbrynet, när det var kllart var även dom svarta såg fördjävligt ut XD

Såhär blev håret:


Förresten roligaste grejerna XD
I fredags sprang jag och hanna till tuben innan kryssningen. Jag hade rullväska och den ramla omkull hela tiden så typ släpade den samtidigt som vi garva. Sen sprang vi förbi några cycklar som stod parkerade, hade så bråttom att jag inte ens såg vart jag hade väskan, så jag råkade välta en cyckel och fortsatte srpinga. Asså mni skulle sätt hur mycke vi garva. Stod själv på tuben och skrattade sen XD
Och i lördags var jag och sandra inne på discot på kryssningen. Vi skulle gå förbi vakterna och ut på däck. Vakterna hade sagt tidigare att dom skulle börja lägga (18-års gräns) så vi tänkte låtsas se ''stora'' ut när vi gick förbi dom. Precis när vi är framför dom halkar jag på en ölfläck och drar ner mig sandra ner så hon ramlar på mig mitt på dansgolvet. Folk garvade åt oss och det tog sjuukt lång tid innan vi kunde sluta sskratta XD haha, snacka om att vara klantig :P

Hade lite tråkit så var tvungen att skriva det (a) NU måste jag plugga vidare -.-
HEJDÅ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0