pissväder...

I söndags träffade jag tessan, albin och viktor. Vi var hemma hos mig och kollade på tv och pratade (: Igår var jag och tessan och tränade, haha hemskaste någonsin... Vi gick på ett as tråkigt pass och vi hängde inte med alls, vi var helt borta ibland xD
Nu är det bara två veckor kvar tills höstlovet (längtar!!) vilket också betyder två veckor kvar på vårat case så nu börjar det bli mycket plugg.. På torsdag har vi filosofi prov, fredag matte prov, måndag spanska prov + svenska inlämningsuppgift och nästa torsdag har vi engelska prov... Det kommer bli en del pluggande i helgen -.-



Fan vad kallt det har blivit ute nu, när jag skulle gå hem från skolan var det sjukt kallt ute :O Sitter och dricker varm oboy nu iaf (a) Fan vad skönt med en mjukis dress :D


Kommentarer
Postat av: Tove

sv: okej, tack! :D ska försöka och se hur det går.. tror jag faktiskt har testat förut :P

2010-10-20 @ 17:29:02
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0