lördag

Igår var jag i årsta med sandra, alina, hanna, tove, max, lukas, farzad och hellberg. Vi var först på ug där det inte hände så mycket som vanligt. Har tröttnat på att vara där, segt nu för tiden :P Sen gick vi hem till sandra och kollade lite på tv och pratade :) Det var kul att träffa alla igen, men det fanns inte så ycket att göra.. Det känns som att alla klagar och är tomma på fantasi nu för tiden... Jaja, nu är hemma från träningen. VAr och träna med tessan i farsta. Det var gick lite segt idag, men man kan inte laltid vara på topp (a) Haha, nu ska jag in i duschen, sen göra klart mitt arbete plus spanskan :)


Jag, mamma och jonas i thailand för tre år sen. Vill verkligen utomlands nu, orkar inte med vintern...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0