jag dööööör!!

JAG DÖÖÖÖÖR!!! jag fick träna med VÄRLDENS snyggaste kille!!
OMG!! Jag kunde inte koncentrera mig och det gjorde inte det enklare att han inte hade någon tröja på sig...
Efter halva träningen fick jag byta partner eftersom min tränare trodde att han skulle bryta mina armar för han sparkde så hårt :P


Och efter det kollade han på migg jätte mycket och gav mig små leender :D
Han pratade med mig under pauserna också!!

nu är jag glad :D

Beskrivning om han:
  • Lång
  • svart kort hår
  • mörk blå ögon
  • Sol brun i kroppen
  • muskler men inte överdrivet
  • glad
  • verkade lite som om han visste att han var snygg och att alla gillar honom :P

HAN VAR HET!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0