inga bilder?

Jag kom hem från träningen för inte så längesen! Louise var med och det var askul, fan vad jag garva :D
Jag hade aldrig gått på en söndagsträning men nu har jag bestämt mig för att jag ska det! Dom passen var jättebra :D


Jag har tyvärr inte tagit några bilder varken idag eller igår :( så ni får vänta tills Josse laddar upp sina :)


Ps: Josse som skriver pussbiljett och inte skriver vad det betyder..
Puss biljett = kapsyler som man har tagit från läskburkar/energi drickor så ger man dom till någon  och då ska den personen pussa dig så många gånger som kapsylerna :P



Hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Frances

nej, det hände på riktigt! ;o

2010-10-24 @ 22:15:57
URL: http://wrumple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0