höstlooov!!!! :D

Igår på halloween saken i skolan var det kul. Vi kollade på en jätteäcklig film (som jag inte kollade klart på), lyssnade på två ''spök''historier och sen spökrunda. Spökrundan var ganksa läskig. När vi var där var det fett läskit och det blev inte bättre av att vi gick med tre killar i trean som skrämde upp oss mer...
Idag slutade vi klockan ett. Så jag och hanna åkte till farsta för att shoppa lite. Sandra kom senare oxå. Vi provade kläder men hann inte var där så länge, köpte ingen som vanligt... -.- Måste ta och beställa kläder från internet nu känner jag!
Ikväll får jag väl se vad jag ska göra. Ska iaf vara med några kompisar :)

Skulle lägga upp bilderna från igår, men det är något fel på min kamera det funkar inte just nu :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0