Helgen!!

Förklaring:
Jag har inte kunnat bloggat sen i tisdags eftersom i onsdags så fyllde jag, i torsdag var jag tvungen att göra klar
hemtentan och i fredags åkte jag på kryssning!!!

Fredags:
Det var väldigt kul, elr jag hade det väldigt roligt iallafall :D tog inga bra bilder så dom får josse ladda upp!! :P
Jag hade iallafall kul hela kvällen :)

Lördags:
När jag kom tillbaks från kyssningen så var jag döööd! Men jag åkte ändå iväg och mötte Hanna,Frances,Louise & Josse. Vi bestämde oss för att åka till Emil som hade fest. Det var iallafall kul :D

Söndags:
Louise och Frances sov över, det var väldigt kul och jag var ännu mer dööd än innan!!  Louise väckte oss kl åtta på morgonen???!!! För hon var hungrig :P Jag var iallafall hel seg den dagen och orkade inte göra något...


Jag orkar inte ge fler beskrivningar så ni för nöja er med det ni fick veta :P

PussPuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0