helgen

Har inte bloggat på ett tag nu..
I fredags var jag med sandra och tessan. Vi skulle till en lokal fest i farsta men ångra oss när vi kom dit dels på att det var så mycket folk.. Så vi drog till skinnis ist där det skulle vara folk, vilket det knappt var typ 20 pers. Inte så jätterolig kväll, så var hemma redan halv elva.
På lördagen sov jag, hanna och tove hos sandra. Alina var också med på kvällen men var tvungen att gå hem tidigare. Vi åt på palmyra och gick sedan hem till sandra och firade henne och hade tjejkväll. Det var roligt att träffa tjejerna igen, ver ett tag sen nyss. Synd bara att amina och ailin inte kunde komma!
I söndags var jag i kungens kurva och kollade på ridskor vilket jag itne hittade, sen pluggade jag resten av dagen.
Igår slutade jag tidigt så drog in till stan med frances och hanna. Som vanligt hittade jag ingenting... Ska kolla kläder på internet ist :D

Louise och Frances i skolan               Sandra och Tessan på tuben

Några från skinnis, fett fult alla (förutom sandra) hade svarta converse xD


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina skor är lätt finast!! :P

2010-10-13 @ 15:19:36
URL: http://supervvomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0