helg!!!!!

Nu är det fredag igen!!! Fan vad snabbt den här veckan har gått :O Igår på ridningen gick det jättebra och det var as kul. Vi hade hoppning igen och hoppade högre än vi brukar :D Fick figaro igen, han är så duktig!
Vi hade matte prov idag. Det gick väl bra, inte så svåra frågor som jag trott det skulle ha varit. Filosofin igår gick också bra, satt och skrev provet i typ två timmar.. :O
Slutade vid tolv idag. Eller slutade och slutade. Vi fick välja om vi ville jobba på vårat arbete hemma eller i skolan så jag åkte hem. Ikväll ska jag till årsta,det var ett tag sen! Men nu måste jag plugga så jag blir klar...



haha, var tvungen att lägga in den här låten. Hörde den i morse så har den i huvudet xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0