fullt upp? ;)

Jag har inte bloggat på en vecka nu, men har inte haft tid. I fredags- lördags var jag på kryssning. Där hade jag det jättekul och träffade massor av trevliga (eller?) och roliga människor. Lördagen hann jag bara vara hemma en timme och fixa om mig och sånt sen drog jag ut och träffade kompisar, senare drog vi hem till en kompis på fest, hade det jättekul den kvällen :) På söndagen tränade jag och tog det lugnt, var sjukt trött efter helgen... Sen måndag-idag har jag pluggat plus tränade igår och red idag. Så har inte haft tid, men ska börja blogga lite igen.. :)

kryssningen:


Hos emil:


Tänkte läggga upp fler bilder, men orkade verkligen inte. Tar så lång tid :P

Kommentarer
Postat av: Sammarita

Very interesting site --- quite informative

2011-05-13 @ 07:32:36
URL: http://sammarita.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0