the children- bästa filmen

Sorry har inte bloggat på ett tag nu men har inte haft tid och ork.
I måndags sov jag i bagis. Vi lagade mat, kollade film och sånt (:
I tisdags var jag och träna sen på kvällen gick jag på bio med hanna, frances och frances kompis. Vi såg due date, haha rolig film det :P Därefter åkte jag och hanna till henne där vi sov och hade myys :D
I onsdags träffade jag mina som jag inte träffat på ett halvår nu. Vi åkte till stan och shoppade och sen vidare till farsta. Vi hade det jätteroligt, skrattade mycket haha. Hade mycket att prata om eftersom det var så längesen. På kvällen åkte jag till årsta och träffade alina, ailin, tove, sandra, filippa och hanna. Vi hyrde film, the children, som vi såg hos tove.
Idag var jag hos tandläkaren, vilket jag hatar. Fast det gick bra. Behöver aldrig mer komma dit igen (stället som fixat med min tandställning) så jag är helt klar :D Därefter åkte jag till valla och träffade sandra, essra, ailin och alina. Vi åkte till zinken en snabbis och träffa hellberg sen drog vi till söder och fikade. Nu ska jag byta om till mina sexiga ridkläder :D


Alla vi tjejer som såg denna film igår rekomenderar den. Och det är ett  måste att se, annars missar ni något!
Detta har blivit min nya favvo film♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHa den är ju jätte äcklig!!? :O

2010-11-05 @ 09:25:19
URL: http://rosahelikopter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0