söndag...

Har inte kunnat blogga i helgen, haft annat för mig :P Tog några bilder men orkar inte lägga upp nu...
I fredags hade vi det jättekul hemma hos tove  är vi firade henne. Vi dampade som vanligt och firade hehnne. Vi hade köpt en tröja och ett halband (som man kunde öppna och lagt in ett kort på henne och killen hon gillar :D) Tyvärr gick hanna och alina hem tidigt men vi andra stannade kvar och ghick sedan till sandra med mauritz, axel och brahim och sov hos shenne :P haha, fick värsta dampen på kvällen som vanligt :D

Igår var jag, sandra och tove och kollade på alinas match. Jag tyckte det gick jättebra för henne, men tyvärr förlorade hon vilket jag inte trodde! På kvällen drog jag hem till marre i bagis och sov även där med lisa och hannah. Kul att träffa barndomsvännerna igen, alltid kul :D
Nu måste ajg ta och plugga så jag blir klar någon gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0