snöstorm?!

Fan vad jag hatar snö, eller iaf när det är sån här snö. Slask, kallt och blåsigt! Har lust att flytta till ett annat, VARMT, land under vintern i sverige... Hade engelska prov idag, det gick inte som jag tänkt mig kan jag ju säga :/ Det var vissa grejer jag inte alls kunde som jag glömt bort och sånt. Får hoppas på ett G, men inte ens det känns säkert just nu..
Efter skolan tog det iaf ett bra tag innan man kom hem. Tog bussen till slussen istället för tvärbanan och där fick man vänta i typ 15, 20 minuter till tåget kom. Det var förseningar på hela gröna linjen söderut för något jävla banarbete i t-centralen så det var 25 minuters förseningar..
När jag väl kom till blåsut var jag tvungen att gå till dalens trefikskola och göra synundersökning (för att få körkortstillstånd)
Nu är jag iaf hemma. Sitter och dricker te och har på mina gosi strumpor haha:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0