random frågor

Är du kär? Nej
Är du en sportfåne? haha årets skämt :D
Är du rik? Aa, jätte -.-
Är du trött? lite kanske
Är du shopping sugen? aa, vill ha mycket nytt!
Är du töntig? Kan hända
Är du ressugen? Jaa!
Är du irriterad? nja lite!
Är du saknad av nån? Jadu, det vet jag inte :s
Bästa åldern? när jag gick i 5an, d var den bästa period under mitt liv ;)
Hur många timmar sov du inatt? 9 timmar
Vilken internetsida besökte du senast? www.ailinninal.blogg.se
Vad sa du senast till vem? Isabel- är jag? vem? fråga honom!
Vem pratade du sist med på mobilen? : Ludvig
Hur många snälla känner du? hahah inga ;)                                                                            
Vem vill du spendera resten av ditt liv med?: verkligen att jag ska skriva mina sweet dreams här och   nu -.-
Vilken musik har du lyssnat på idag? Mariah Carey
Hur är vädret just nu: kallt och snöigt!                                                                                  
Vill du ha barn : Såklart jag vill, någon gång i framtiden bara :)
Skulle du säga nej till sex idag? beror på vem det är jag ska ha det med. Torres? Visst :D
Vilken färg är dina underkläder just nu? : vit & rosa


Ska börja lägga upp listor med frågor i olika kategorier, bara för skoj skull.                                          Så imorgon kommer det mer :)

 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0