plugg

Igår var det ganska kul. Vi var hemma hos sandra och chillade med några. Vissa dampade som vanligt och andra var allmänt jobbiga.. Haha, fan vilken stress jag och sandra fick när vi skulle sova vid halv fyra. Haha, snacka om att inte veta vad man ska göra. Fett jobbiga säger jag bara! Men det var vissa roliga personer där så det var ändå kul ;)
Idag hade jag tänkt att jag skulle plugga jättemycket med tanke på att jag itne gjort typ ett skit och har engelska prov någon dag (vet fortfarande inte när. STRES!!!) Fast när jag satt och skulle plugga somnade jag istället och sov typ sammanlagt en timme. Är fortfarande skit trött men känner att jag måste plugga nu :'(


känner att det här är jag just nu..


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA XD



Bästa var ändå smset, fan vad jag skratta åt det!:D

2010-11-07 @ 17:38:23
URL: http://supervvomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0