nu drar man till bagis

I lördags hände det inget speciellt. Jag var med sandra och hanna. Vi plus alina åkte till fryshuset på kvällen och tänkte gå in på the wave men ångrade oss när vi kom fram... Det var fett lång kö plus inte värt pengarna och tiden för att gå in dit med personerna som var där... Så jag, hanna och sandra drog istället hem till sandra och kollade på film, remember me. Den var faktiskt bra (:
Igår var jag hemma typ en timme totalt på hela dagen :s Haha, först blev det trräning med tessan, sen hem till tessans pappa på en överraskningsfest och sen vidare på bio med alina och sandra. Vi var i sickla och såg paranormal activity 2. Fy fan vad rädda vi var. Alina och sandra skrek högst på bion :P Haha, men den var sjukt läskig. Jag satt typ och skakade och var nära på att gråta som söta alina gjorde <3 Man ska inte se filmen om man är rädd för vanliga skräckfilmer för den här skrämde fan ihjäl mig!!

Nu ska jag snart dra till marre i bagis och träffa henne, lisa och towe. Vi ska sova där och hittar säkert på nåt kul som vanligt :D


Kommentarer
Postat av: Ailin

HAa precis Sandra, "skojsigt heter det"

åh vad sjukt vi har haft det..

2010-11-03 @ 09:33:03
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0