lovet är över :(

hallu :)

har inte bloggat på några dar nu, men lov är ju lov och jag har tyvärr inte haft nån tid att blogga inte ens att sitta vid datorn  "/

Men nu är lovet tyvärr slut och då är det dags att återgå till sin vanliga rutin.

Lovet!
Det har hänt väldigt mycket på lovet och nästan allt var roligt :D
Jag har umgåtts med bådde gamla och nya kompisar ganska mycket.
Israa min älskade barndomsvän kom till Stockholm och var med mig i några dagar.
Jag har varit poch shoppat, umgåtts med famlijen och varit på bio ganska mycket :)
Självklart har jag också träffat nytt folk :D


Iallafall det var lite om mitt lov & i nästa inlägg kommer bilder från lovet! :D

Här får ni en liten bild på mig :p


ByeBye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0