I det kalla vädret!

Hallu :)

Jag kollar ut och ser att det snöar, det är jättefint! Det ser ut som en sån där snöbolls sak som man skakar och
så kommer det snö. och när man kollar på naturen så ser det ut som dom fina vykorten som alla skickar och vill få på julen. Det är jättefint!

Men så klart så finns det alltid något som gör att man inte kan gilla det fullt ut!
Det är såå kallt!! Men behöver hur mycket kläder som helst och inte räcker det med det.
Man måste ha halsduk, vantar,mössa och bra skor för att klara sig :P


jag ska snart till träningen men när jag kollar ut så har jag verkligen ingen lust med det.
Bara tanken på kyla får mig att vilja stanna hemma :)

Bilden är på skolgården, den är tagen förra året :D


Ops: inlägget igår med random frågor blev ju helt fuckad men det är inget som går att göra åt.
Tro mig jag försökte hur länge som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0