hyper :D

Haha ibland vet jag inte vad jag skriver. Har hänt flera gånger att jag skickat iväg ett sms och sen fått något konstigt svar vilkket jag inte fattat och kollat på senast skickade. Då brukar jag ibland ha glömt bort eller inte minns alls att jag skickat det smset. Haha lite konstigt, hände mig nyss.. Plus inlägget jag gjorde igår tror jag det var om den där dikten då skrev jag så sööt, vilket jag inte kom ihåg. Som tove och sandra kommenterat är den inte söt, men ibland är man inte klar i huvudet vilket inte händer ofta för mig :D

Just nu är jag sjukt hyper här hemma, vilket aldrig slutar bra.. Var det i skolan idag oxå. Jag och frances var helt cp när hanna skulle gå och träffa sin kille utanför skolan så hon blev irriterad på oss. Hihi sorry hanna panna´:D

OMG! Fathi messde nyss och skrev att hon har något hjärtkrossande att berätta mig imorn. Frågade såklart vad det var, och hon svarade kort en sak som inte är så kul! Hennes ''älskling'' är inte kille.. dun dun dun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0