helgen

Har inte haft tid, ork och lust att blogga i helgen. HAr haft så mycket annat för mig..
I fredags var jag och några kompisar här hemma. Det var 13 pers så ganska fullt här haha. vi satt och kollade på tv och pratade lite, sen hade vi snöbollskrig :D Hanna, louise och frances sov över här på kvällen.
I lördags åkte jag till towe i tyresö på kvällen med lisa. Hon hade tjejmiddag eftersom hon fyller år på tisdag. Vi var elva tjejer, det var jätte trevligt. Roliga personer och sånt :) Lite senare dök det upp några fler bla. towe kille och hans kompisar :)
Idag har jag bakat pepparkakor med familjen, varit ute med jagger sen hos towe och hannah igen. Dom hade någon middag/öppet hus sak med flera så våran familj åkte dit. Inte det roligaste men jag, hannah och towe hade iaf kul i köket lite lonley :D haha, men nu ska jag ta och lafdda upp lite bilder från helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0