godnatt

Idag fick vi sluta klockan två igen :D Jag, hanna och frances drog till ringen och dampade lite där som vanligt.. Var tvungen att åka til bagis och hämta jagger så frances följde med mig. Vi gick till blåsut vilket tog typ en timme med honom i snä kaoset, fan vad kallt :O Vid sju tiden gick vi ut och träffade mauritz, ludde och emil i skärmarbrink. Åkte till hammarbyhöjden ohc gick upp för hammarbybacken vilket var as kallt! Snöstrom där uppe! Allt för att träffa axel, simon och elias som inte ens var där... Träffade dom där nere istället. Haha, frances fett rolig inbjudare :D
Imorn har jag spanska 8.30-9.30 sen rast fram till 14.45 då vi ska vara på DN huset fram tills 17.00. Så har fem timmars rast imorn, vad fan ska man göra då?! :O Jaja, vi hittar väl på något kul som vanligt :D
Nu måste jag sova. Godnatt! :) Får stress, vissa säger att vi inte har spanska imorn?! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0