godmorgon :D

Vaknade för typ en halvtimme sen, så sitter och äter frukost nu och lyssnar på musik som vanligt ;) Vi hade ingen spanska idag så börjar kvart i tre. Vi ska vara vid DN huset då vilket ingen av dom jag pratat med vet vart det ligger :S Haha, lovar vi kommer gå vilse. SKa kolla på datan men är inte så bra på att hitta ändå (a)

Efter skolan idag missar jag min ridning för att vi slutar klockan fem.. Ska ta igen ridning nån fredag istället ;) Sandra ska inte på sin träning idag så ska vara med henne, fast igår pratade jag med oskar om att vara med han. Så vi får väl se vilka det blir och vad vi ska göra ;)

Nu måste jag skynda lite. Hanna och louise är i skanstull snart och ska sola sen ska jag och frances åka in och träffa dom och har inte gjort någonting bara ätit. Haha känner lite stress nu som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0