fredag

Igår följde hanna och louise med mig till stallet när jag skulle rida. Dom var jättesöta, lite rädda för hästarna som är så snälla :P haha
Jag slutar om en halvtimme! Sen är det helg :D Efter skolan ska jag möta upp hanna, ailin och sandra sen ska vi in till stan och fixa lite saker ;) Ikväll ska vi äta middag hos tove och sen sova hos sandra. Kul att träffa tjejerna igen ;) Tove fyller år imorn så vi ska fira henne. Hoppas hon får en underbar dag idag och imorn :D

Jag kommer typ inte hinna blogga på hela helgen så gör det nu istället :)
Imorn ska jag, ailin, tove och sandra åka till solna hallen och kolla när alina kör sin första match någonsin i kungfu! Därefter blire stress till farmor, äta middag och på kvällen drar jag till bagis och träffar barndomsvännerna och sover hos marre. På söndag blire bara stress plugg! NU måste jag fortsätta med mitt arbete den sista tiden tills vi slutar ;)


Kommentarer
Postat av: you know who..

HAHA du sa stress 2 ggr! xD <3

2010-11-21 @ 00:23:53
URL: http://wrumple.blogg.se/
Postat av: cecilia

FRågestund på gång, in och fråga! =)

2010-11-21 @ 10:28:22
URL: http://ceciliazoura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0