Dags att blogga igen?

Hallu :)

Det känns som om det är dags att börja blogga igen.
Jag slutar alltid blogga så fort det blir helg, men det beror nog på att jag inte har tid :P

Fredag:
Som Josse redan har skrivit lite om så firade vi tove i fredags, det var jätte kul :D:D
Hahah ni skulle ha sett oss tjejer. Vi var helt galna, vi dansade och gjorde lite annat kul :D
Senare var vi även med några till, det var också ganska kul :)

Lördags:
Var jag jättetrött! Men jag,Josse och Tove gick och kollade på Alinas första boxnings match
Det var roligt att se henne köra :) Senare på kvällen var jag med Hanna, vi åkte till Orminge där vi träffade lite folk. Senare vid tolv tiden så mötte vi även upp Tove och några fler som vi var med hemma hos mig :)

Söndags:
jag var sjukt trött, hade inte sovit så mycket. Men jag pluggade lite och gjorde lite annat men bara hemma.

Så nu har ni fått reda på lite om min helg :)
Vi hörs senare Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Nattis

SV: Taack sötis! Måste säga detsamma! :D

2010-11-22 @ 18:17:26
URL: http://nalluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0