Bilder från lovet!

Här får ni bilderna som jag lovade och till bilderna kommer en kort text / förklaring!

Guldgubben i stan!
När Israa ställde sig bredvid honom böjde han sig ner och vända ansiktet mot henne hahhaah XD
Ni skulle ha sett hur rädd hon blev hon skrek rakt ut!


Tove och Alina som sitter och äter flash medans jag ligger och sover typ :P
Nej men vi var i Nacka forum och jag blev jätte trött, det är drf jag ligger ner.


Israa som tränade lite :P


Ailin i Nacka Forum, Vi satt på dom där "stolar" för att vila ;)


Tove på en av "stolarna"! Jag gungade på en av dom när nägon ser en skylt
gunga inte på stolarna dom kan lossna hahah XD


Israa skickar Puss!


Jag! När jag skulle härma min syster och hennes kompisar på deras bilder :P


Israa i buttericks


Jag med starwars masken i buttericks, den passade fan :O :P


Jag åt nudelwok den dagen i nacka! Men jag och Tove fick det att se
ut som nått helt annat :P


Jag och Israa var i fasta en dag där vi b.l.a fikade!


söta Israa med hennes jättefina ögon!


Medans Israa väntar på att jag ska bli klar så läser hon!


Och nu 3 bilder som jag bjuder på! (Israa hoppas att det är okej) :D








Så nu är Ailin här och vi ska till min träning!! :D
Vi höörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0