8 November

Idag hade jag ingen spanska så slutade vid kvart över elva. Fan vad skönt det var nu efter höstlovet ;) Efter skolan åkte jag och sandra till klara södra och träffade ailin, alina och hanna. Vi åkte till årstaskolan och gick runt lite, träffade några gamla lärare och så. Det känndes fett konstigt att vara tbx där, men saknar såklart alla personerna.. Speciellt min kille (a) hahahah
Nu har jag pluggat ett tag, har visst engelska provet imorn.. Fast känner inte för att plugga er, orkar verkligen inte. Jag är förskyld och har fått lite ont i huvudet nu. Hoppas bara det itne blir värre... Visst, skönt att vara hemma från skolan men orkar itne ta igen massor av saker. Nu ska jag ta och kolla in lite shopping på internet (haha mycket bättre än att plugga) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0