10 november

Efter skolan idag åkte jag, hanna och louise hem till mig och fixade middag och sen åkte till hannas träning. Hon går på cheerleading. DEt var jättekul att kolla på, dom är skit duktiga :O Snacka om att man känner sig ovig osv när man ser dom.. haha men allt kan man ju inte vara bra på (a)

Imorn är jag ledig :D Fan vad skönt! Vi har ingen spanska och på caset skulle vi göre ett grupparbete som vi och dom flesta andra redan är klara med så får alltså ledigt då!

Jag och några hade tänkt åkte och shoppa imorn, men nu vet jag inte riktigt. Hanna och kanske louise ska med mig till stallet imorn så vi måste typ åkte från mig halv fyra, fyra och måste fixa en spanska uppgift vi fick idag tills på fredag också så vet inte om ajg hinner.. Får se, men nu ska jag iaf snart styänga av datorn och sen gå och lägga mig så att jag kan gå upp tidigt imorn och fixa grejer ;)
Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0