The last song!

HayHay!

Äntligen så är det helg :) Det har inte varit så mycket att blogga om därför har jag inte bloggat så mycket.

I torsdags hade vi friidrotts dag i skolan, det var askul! Jag vill ha det igen! :D
Och igår var det en vanlig dag som ni kan läsa om lite längre ner på Josses inlägg :P

Sen igår kväll var jag, Josse,Tove & Alina och såg på The last song, den var jättebra tycker iallafall jag.
Den fick många att börja gråta bland annat mig men den var så sorlig. Jag ska inte berätta vad den handlar om för det tycker jag att ni ska se själva.

Jag rekomenderar att se filmen!

det är såna filmer jag gillar :)
Förresten att sitta bredvid Alina på en bio salong är det roligaste man kan göra :)
Alla borde göra det någon gång :p



Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Heart Defects

Excellent site.

2011-05-16 @ 09:20:44
URL: http://heart-defects.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0