Sjukhus

Egentligen så orkar jag inte skriva nått, men jag har inget att göra och jag har så jävla oooont!

Först vid ett tiden åkte jag,Josse,Alina & Tove till flaten. Det var jätte skönt och inte inget hade hänt än!
När jag sedan gick ut med dom runt 21 tiden gick vi till scenen där vi hoppade runt bland bänkarna, jag tog inte ett tillräckligt långt kliv och ramlade framåt och fick ansiktet mot bänk kanten..

Det blödde jätte mycket (det blöder även idag) dom hjälpte mig och sedan kom min mamma så körde vi in till sjukhuset där dom sydde mitt jack på näsan, sedan skickades vi vidare till ks för att kolla se hur allvarligt det egentligen va.

Där fick vi vänta otroligt länge, min näsa hade vid det laget blivit helt platt och nu ser jag helt misbildad ut.
jag kommer aldrig gå ut igen.

Jag tänker inte åka på kryssningen näsa vecka elr på balen veckan efter! Jag ser ut som ett misfoster som tänker sitta hemma för resten av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0