Shopping i Farsta :)

HejHej :)

Kom precis hem från Farsta där jag var med Tove,Ailin och Alina och kollade på skor och väska till balen.
Det var kul, vi provade olika saker och hade det najs :D

Det är så härligt att vara ute nu i de varma vädret! Jag har gått i kort armat hela dagen och det var inte kallt!
Man märker att sommaren är på väg :) När jag vaknade (12:06) visade termometern 25 grader sen när jag gick (13:00) visade den på 21 grader och just nu visar den 18 grader :P

Alina & Ailin ♥


Jag :P


Dom vänder sig om och ser en fotograf (mig) :P      Så vill dom visa sin kärlek till fotogrefen och världen :P

Och så sist men inte minst vinkar dom Hejdå, för dom måste dra vidare :)





Hörs, måste gå nu. Ska åka och grilla med mamma och några :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0