S kmr snart :D

idag hände det inget speciellt roligt i skolan, bara vanliga tråkiga lektioner :P efter skolan ville jag verkligen itne hem, eftersom ajg inte hade nåt att göra hemma så jag, ailin och alina stannade kvar ett tag och väntade tills sandras spanska skulle börja. sen gick vi till lidl :P haha, åkte hem tidigt ändå, ingen kunde/ville typ göra ngt och jag kan ju inte vara ute själv lr?? haha.  sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, varit inne på datorn och duschat ;)
snart (kanske 30 min) kommer sandra hit. vi ska åka iväg på ett möta i karlaplan. snälla papi skjutsar oss dit. haha, vi skulle aldrig hitta. det kommer bli skit kul när vi går hem, kmr typ vara helt lost XD
alla borde nån gång höra sandra säga ''på riktigt'' hahahah, hon har dialekt när hon säger det skit gulligt ;D
jag har fett tråk nu, ska väl byta om och sånt, annars är det bara att vänta tills man ska åka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0