palla skolan..

igår var jag, alina, sandra och tove i flaten. det var skit nice ;) jag badade inte, lite för kallt för mig (a) det var bara tove och alina som badade, fattade inte hur dom kunde :O haha, ajg tyckte det kändes kallt iaf. jag och sandra låg och kollade på killar när vi solade, haha, såg några snyggingar ;)

på kvällen hände det ju lite saker som sandra skrev.. tycker skit synd om henne<3
när sandra hade åkt till sjukhuset gick jag, alina och tove ner till valla, för att inte tänka på det som hänt. vi träffade två från åttan och var med dom ett tag. efter en timme skulle jag hem så då drog alla andra oxå hem. det var sjukt mkt mygg i valla, jag har jätte mkt myggbett på mina ben. det är nu den där FB gruppen ska stämma: vi som önska att myggen sög fett i stället för blod. fett bra det hade varit, haha. hade fan varit ute hela tiden då, nära myggor XD

har nyss gjort klart min HK uppgift. lr ja typ iaf. vet inte riktigt mer vad jag ska skriva:P just nu gör jag en spanska sak där man ska svara på ett brev på spanska, jag har översatt hela texten, så den förstår jag. men jag kan inte skriva själv XD
haha, orkar verkligen inte plugga, sitter och gör andra saker hela tiden för att undvika det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0