onsdag

kom nyss hem. vi hade nationella i NO-biologi sista lektionen som var i 2,5 timmar.. det gick inte bra för mig. hoppade över flera frågor och fattade 0 när man skulle göra ngn labb sak :S haha, men man får väl hoppas på det bästa ;) skönt att det är över iaf. nu är det bara en del kvar och det är själva labben om en vecka. sen är det slut med alla nationella prov, så skönt!!! fan vad jag längtar till somarlovet nu!!! :D
imorn är det idrottsdag på enskede IP hela dagen. längtar inte. haha, idrott är inget för mig :P kommer längta hela dagen tills efter skolan då  jag ska rida. längtar alltid till torsdagar, hoppas jag får winden lr exxon :D

jag har funderat på att beställa kläder på internet, har hittat flera tröjor som jag gillar. är det nån som gjort det förut? asså stämmer storlekarna, färgerna och sånt där bra? jag kanske ska prova att beställa en och så får jag se om den blir bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0