Nathan Scott (James Lafferty)

Guuud vad jag älskar han!! elr åtminstonde hans roll i One tree hill!
Visst Chad kanske är snyggare men James roll har fått han att bli den snyggaste, sötaste,sexigaste personen i världen.

Han är min drog, varje gång jag kollar på One tree hill blir jag förälskad och han får
mig att inte vilja sluta kolla på han!

Han är så PERFEKT! Han har allt, han är snäll,söt,sexig,smart & snygg allt på S :P
Jag vill ha HAN! Han får mig att drömma, han får mig att vilja ha han. Man kan inte vara så perfekt.
Den som uppfann hans roll är bäst!



Den rätta killen för mig är han! Eller någon som har EXAKT samma personlighet som han!
Resten kommer jag dissa:P

JAG ÄLSKAR HAN!






Nu ska jag sova gott och drömma sött om Nathan scott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0