Min lilla hund <33

HeyHey!

Som ni redan har läst så hade vi NP i biologi, och för mig gick det också sådär  "/

När jag kom hem i förrigår ringde farmor och sa att Sargon (vår hund i spanien) hade dött  :(
Pappa köpte honom när jag var två och sen när vi flytta till Sverige för några år sen fick vi lämna den med farmor och farfar och i förrgår dog han :'(  Han blev 13 och elva månader gammal så ganska länge har han levt. Han var en alaska malamute och var jättefiiiin ♥♥

Kommer saknar honom jättemycket särskilt när vi åker till spanien och han inte kommer springades och hoppar på oss :( :(

Jag har jätte många bilder av han men bara två på datan "/


Min älskade vovve :)♥


Pappa,jag och älsklingen ♥♥



Inte så bra bilder men ändå!

Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

nej :(

2010-05-05 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0