kryssningen ägde!!!

jag vet itne riktigt vad jag ska säga om helgen det var helt sjukt men så jävla roligt!!! i fredags åkte jag, ailin, sandra och hanna på kryssning. när vi kom in på båten gick vi runt och sånt, kollade på en show (som var skit dåklig!!), och väntade mest på att discot skulle börja klockan tolv. där uppe var det skit kul. bra musik och sånt :) det var ganska mkt äckliga killar där, men det fanns några trevliga snyggingar ;) haha, ska som sandra inte säga så mkt.. :P säger bara DET VAR SKIT KUL!!! :D  vi ska lätt åka tbx!!!

kom nyss hem, varit på middag med familjen och farmor eftersom att det är morsdag :) nu ska ajg ta bort sminket och sen ta brun utan sol, måste bli brun till balen!! :)
jag tog inte så många bilder under kryssningen, kunde inte ta med min kamera så ofta, hade ingen väska lr ficka men lägger upp några jag har :P


jag tappade mitt arband när jag dansa med en kille. jag ville spara den :(

hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0