Iväg till doktorn snart!

HejHej :)

Idag mår jag mycket bättre än i söndags/måndags då var jag bara deppig för det som hade hänt.
Men nu är det en stor förändring på mitt ansikte så jag är mycket gladare, då kanske jag ändå kan följa med på kryssningen imorn? :D

Har tid hos doktorn kvart över elva så ska åka hem ifrån kl halv elva :P
Samtidigt ringde någon idag och sa att dom skulle komma med våran nya soffa mellan 10:00-12:00?
Men vi ska ju vara hos doktorn så Martin ska komma för att vara här när dom kommer.. :P

Imorn elr kanske senare idag ska jag lägga upp bilder på hur jag såg ut i söndags/måndags och på hur jag ser ut idag, så kanske ni också ser någon skillnad :)

Ska gå, måste vara klar när mamma kommer hem :)

PussPuss ♥

Jag i rosa och min kusin i blå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0