hemma

kom nyss hem, har varit i stan och firat lisa. det var jätteroligt, för hon visste ingenting av vad som skulle hända. haha, vi satte på henne en sak runt ögonen så att hon inte såg och så ledde vi henne till taco bar medans vi  fotade och sånt. efter gick vi runt i stan och fotade med massor av randoms människor och hon fattade inte vad som hände (eftersom att hon fortfarande inte såg). haha, går itne att beskriva kvällen. blir allltid roligt när jag är med ''vi fem'' xD
jag orkar inte lägga upp alla bilder här oxå, håller på att göra det på FB, så kolla där om ni vill se många fler:)

     

orkar inte ladda upp fler nu. ska göra mig i ordning och gå och lägga mig, skit trött. godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0