HELG ♥

jag har inte skrivit på länge, men har inte orkat. det har ändå inte finnas ngt att skriva om :P
idag slutade jag klockan tio i tolv (:D) eftersom vi inte hade ngn HK. det såg ut att vara äcklig mat i skolan så jag och sandra drog till globen och åt på donken. köpte en mascara och kollade på skor. den jävla äckliga råttan som var i våran förråd för ett tag sen hade kissat i mina sandaler och det gick itne bort så var tvungen att slänga dom (blev skit arg!!). hittade inga skor, får fortsätta leta...
vid halv två kom vi tbx till skolan och mötte ailin och alla andra, det var helt galet in skolan. skit många ställde sig utanför rektorns korridor (som inte var där) och skrek att dom ville ha kvar en lärare som måste sluta.

halv fyra drog jag, tove, sandra och alina med några i skolan till flaten. alla badade förutom vi fyra. det var skit kallt i början, men sen var det skönt att bara doppa fötterna (a)
kom hem för en liten stund sen och nu håller jag på att fixa mat. ska packa och sen dra till sandra. ska sova där med alina och tove ;) när vi lämnat sakerna ska vi till kungsan på RIX FM. har ingen aning om vilka som kmr uppträda, ska kolla upp det ;)
ja, så har/ser min fredag ut. vad har alla andra gjort idag/vad ska alla göra?? :)

ska äta nu, ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0