händer idag då?

jag tyckte oxå, som sandra, att the last song var bra. haha, jag och sandra gillar samma typer av killar och filmer (a)
idag har jag verkligen ingetning planerat.. det kommer typ bli en seg och tråkig dag. alina är hos nån kompis, tove har match, ailin är hos pappa, hanna med farzad och av sandra fick jag inget tydligt svar. orkar inte smsa några andra. haha. nej men ska nog höra nu med alla andra en gång till om det inte händer nåt. det är ju inte det bästa vädret direkt... ikväll måste jag vara hemma iaf, fast kan ju ha kompisar här. mamma och pappa ska iväg på 50-års fest och min brorsa åkte till milano idag och kommer först på måndag. så ikväll måste jag vara hemma och passa min hund och gå ut med han.  det finns typ ingenting att göra när det är sånt här väder. vill ju inte direkt vara ute.
aja, nu ska jag kolla runt vad som händer.
pusspuss ♥



gamla minnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0