Grilliningen :)

Hallu :)

Nu kommer Aina säkert bli sur för hon säger att jag alltid bloggar efter henne, men jag bloggar när jag har tid o ork!

Iallafall som ni säkert redan vet så var jag och grilla igår efter att ha varit i Farsta.
Vi var några stycken som grilla, det var min familj, och min mammas kompis familj plus några
av mina systrars kompisar senare så umgick vi också med några som vi ''delade'' grill med :P
Alla hade kul (tror jag iallafall).  Vi grillade hamburgare och korv det var rätt gott och så spelade
vi brännboll och fotboll, jag tror att mitt lag vann!! :D

Där vi satt och åt :P


Fotboll spelarna :p



Tog inte så mycket fler bilder så det här får räcka :P

hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0