fredag :D

ja, nu är det äntligen fredag igen! veckorna går faktiskt fort nuförtiden :D idag på HK:n lagade vi mat. jag, sandra och amy gjorde tsm. haha, ni skulle sett sandra. hon är så rolig hahahahah XD sandra, papperskorgen :D det blev iaf ganska bra det vi gjorde, förutom vissa saker :P
klockan nio ikväll blire bio med sandra och kanske några fler (?). vi ska se the last song i sickla. får väl hoppas att den är bra :P
igår innan jag skulle rida sjöng jag på en låt min brorsa retade mig för förut. sen satte jag på videon till den låten, haha fan vad vi garva. våran humor xD haha ingen fattar säkert.. :P XD


Kommentarer
Postat av: Sss

HAHAH! Hk:n var fan kul, och det där med papperskorgen ännu roligare :D



tss du & din brorsa hahaha :) Gnu!! :P

2010-05-08 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0