...

igår blev det inte som jag tänkt mig. det var en av de sämsta valborg jag har varit med om.. och allt var mitt fel. i början av kvällen hade vi, lr iaf jag, roligt. det var jag, tjejerna plus micke och alex som var med varann. vi gick till brasan en snabbis och mötte sedan upp tre killar. vi gick hem till sandra och hade musik och chillade. sen när vi drog ut blev allt kaos och det blev bråk. förlåt alla, vet att det var mitt fel alltihopa och ångrar det skit mkt.
jag kom hem från sandra för typ en halvtimme sen. och just nu mår jag jätte dåligt för allting och måste sitta och plugga, kul dag. hoppas alla andra hade en bättre dag än mig iaf. fast ska inte säga att den sög helt, för det gjorde den verkligen inte. fick ju vara med dom jag älskar och det är det bästa♥. en liten grej ska inte förstöra hela valborg. ångrar det iaf, men ska sluta tänka på det och försöka glömma det helt och låtsas som att inget har hänt, det är det bästa..
orkar verkligen inte lägga upp bilder idag, har dessutom glömt min kamera hos sandra.
hejdå


Kommentarer
Postat av: Ailin

Glömde också min kamera hos sandra :)



Men den delen när de inte gick så bra var det alla som misskötte sig på något sett. Du ska inte tänka så för det är fel. Snälla.. <3

2010-05-01 @ 16:29:24
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0